Lolygirl.blogg.se

Hej, kul att du kollar in min blogg! Jag är en boråsbrud som just nu bloggar anonymt. Så det är bara att följa mig och mitt lite lagom hemliga liv <3<3

Trött!

Kategori: Allmänt

Aa, här ligger jag i min säng och väntar på att jag ska somna men...a som ni kanske förstår går det inte så himla bra just nu! 
Eh...imon kommer det målare hit som ska typ fixa i mitt rum och de kommer om ca 7 timmar ☺️ Oj va man älskar sitt liv just nu 😭😭 så tänkte jag sitta lite och kolla ut genom mitt fönster och kolla på månen(...)men nu hittar jag den inte!!!😰 Naä nu ska jag smyga runt i huset och leta efter månen 🌚 så om ni också e vakna kan ni la...komma o hjälpa mig. Puss till er som kommer💞

KOMMENTARER:

  • Sara :) säger:
    2014-08-11 | 10:14:25

    Haha, jag va vaken men vet ju inte vart du bor 😂😊

    Svar: A, det var ju en liten svårighet eller vad man nu säger...men tack ändå :)
    lolygirl.blogg.se

Kommentera inlägget här: