Lolygirl.blogg.se

Hej, kul att du kollar in min blogg! Jag är en boråsbrud som just nu bloggar anonymt. Så det är bara att följa mig och mitt lite lagom hemliga liv <3<3

Tack!!

Kategori: Allmänt

Ok idag när jag kolla på min statistik såg jag att igår hade jag haft jätte många sidvisningar och även ganska många idag och asså jag e så himla glad eftersom min blogg är så ny och allt ❤️❤️ 

Tänkte försöka lägga ut lite fakta om mina vänner och familj lite senare i veckan och så får vi la se vad som kommer. Vi bara säga tack till er som läser, vet inte om det är ni som spridit den lite men jag älskar verkligen er för att ni har kollat in bloggen ❤️❤️ Okej jag kanske lät lite töntig eller nått nu men är verkligen allvarlig 😚en nu ska jag dricka vidare på världens godaste dricka så fortsätt ni med det ni gjorde innan 👌😏
Kommentera inlägget här: